Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změna image porodnice v porodnickém systému České republiky
Jeřábková, Julie ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Kodyšová, Eliška (oponent)
Tato práce se zabývá řízením změny v konkrétní zdravotnické organizaci - na gynekologicko-porodnickém oddělení - a jejím cílem je zhodnotit průběh řízení změny z manažerského hlediska a také zhodnotit její udržitelnost v organizaci. Zaměřila jsem se na průzkum postupu a na provedení této konkrétní změny, a to změny od klasického modelu porodnictví až po respektující porodnictví s využitím alternativních metod a podpory přirozeného porodu. Použila jsem metody kvalitativního výzkumu, totiž metody přímého zúčastněného pozorování. Z terénních poznámek, rozhovoru a analýzy na sociálních sítích jsem vytvořila přehled průběhu změny a zdůraznila nalezené problematické oblasti. Podařilo se mi zodpovědět všechny kladené otázky a zhodnotit průběh této změny a její udržitelnost. Na závěr diplomové práce přináším jako pomůcku pro další zařízení návrh praktického průvodce konkrétní změnou. Klíčová slova: porodnictví, porodnice, perinatální péče, koncepce přístupů vedení porodu, názorové diference, zdravotnický management, management změny, změna image.
Nástroje utváření pozitivního image
Vosáhlová, Klára ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Diplomová práce na téma "Nástroje utváření pozitivního image firmy (značky Dermacol)". Byly vytyčeny 3 hlavní cíle: 1. cílem bylo zhodnotit současnou image značky, dalším cílem bylo nastínit metody utváření a obnovování pozitivního image firmy a posledním cílem byla změna image značky Dermacol - návrhy na změnu image. Byl proveden výzkum, ve kterém 30 žen v různých věkových kategoriích odpovědělo na 15 otázek týkajících se image značky. Diplomová práce hodnotí současnou image značky a porovnává ji s ideální image. Z výzkumu vyplývá, že image značky Dermacol je roztříštěná a zmatená, proto jsou v praktické části diplomové práce navrhnuty strategie na rok 2009/2010 na změnu image pro dekorativní, pleťovou a tělovou kosmetiku. Závěrem, pokud se podaří v roce 2009 implementovat všechny strategie na změnu image, je to první krok ke změně vnímání značky. Od těchto strategií se budou odvíjet další kroky a strategie v dalších letech. Očekává se, že změna image je reálná do 5 let.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.